Про компанію

Заснована в Японії в 1946 році, компанія KENWOOD з самого початку зайняла одне з лідируючих місць на світовому ринку аудіо-відео та комунікаційного обладнання завдяки своїм інноваційним технологіям, стильному дизайну продукції і продуманому маркетингу.

Філософія компанії

У центрі логотипу KENWOOD розташований трикутник. Його кути символізують «наріжні камені» філософії KENWOOD: якість, інновації та технологічність. Де б не розроблялася, проводилася чи продавалася продукція KENWOOD, ці три ключові чинники незмінно зберігають свою актуальність. Це сприяє просуванню цільного й однакового іміджу KENWOOD, що в свою чергу зміцнює довіру покупців до цього бренду.

Концепція 1: Якість

Висока якість властиво всієї продукції KENWOOD, від окремих компонентів до готових систем.

Концепція 2: Інновації

Безперервне впровадження принципово нових функцій, технологій і дизайну дозволяє KENWOOD не тільки утримувати за собою лідируючу позицію на ринку, але і впливати на загальний напрямок розвитку світової електроніки.

Концепція 3: Технологічність

Ми вважаємо, що імідж прогресивності і високої технологічності продукції приносить користь не тільки компанії-виробнику, а й сприятливий для покупців, які купують ці продукти.

 

 

Kenwood